Kandydujesz do obsługi klienta? Sprawdź opinie na temat firmy
O tym, że warto sprawdzać opinie o pracodawcy w internecie wiemy nie od dziś (choć warto być w ufaniu im ostrożnym). Jeśli szukasz pracy związanej z obsługą klienta warto jednak sprawdzić również opinie o firmie jako takiej – by nie okazało się, że będziesz mieć w pracy więcej problemów niż się spodziewasz.
W pracy przy obsłudze klienta, praca z ludźmi jest najprzyjemniejszym i jednocześnie najbardziej stresującym elementem codziennego dnia. Jeśli klienci są mili i sympatycznie, praca jest przyjemna. Jeśli krzyczą i mają pretensje – praca może być źródłem nieustającego stresu. Jak jednak przewidzieć, jaki typ klienta będzie przeważał? Odpowiedzią są opinie na temat firmy, które klienci zamieszczają w internecie. Warto je sprawdzić przed rozmową by wiedzieć na co ewentualnie musisz być przygotowany podejmując pracę. Dzięki opiniom dowiesz się również, na co klienci narzekają najczęściej – czyli z jakimi problemami przyjdzie ci się borykać.
Pamiętaj, że Polacy chętniej dzielą się negatywnymi opiniami a niektóre firmy fabrykują informacje od klientów – dlatego przy czytaniu opinii bądź ostrożny, uważny i patrz na nie krytycznym okiem.