Ku pochwale piątku

I co? Cieszycie się, że już piątek? Część z Was już pewnie skończyło pracę na dziś. Ci, którzy jeszcze pracują mogą ku rozrywce obejrzeć filmik, który obrazuje to, jak świętuje się piątek w hinduskich biurach…

„Adios Stressing. Hello Friday Dressing” to kampania reklamowa stworzona przez agencję Ogilvy dla firmy Allen Solly – producenta i dystrybutora odzieży. W firmie tej, w każdy piątek, zgodnie z tradycją Casual Friday, nosi się luźniejsze ciuchy – można porzucić krawaty i szpilki na rzecz nieco wygodniejszych blezerków i adidasów. A ponieważ firma jest związana z branżą odzieżową, tym bardziej pasuje do niego kultywacja tego amerykańskiego trendu.

W ramach kampanii, pracownicy Allen Solly pokazują, jak bawią się w piątkowe popołudnie w pracy. Filmik pachnie mocno Bollywoodem. Sami zresztą zobaczcie:

U nas, taka kampania raczej by się nie sprzedała – na pozytywny wizerunek firmy mogłaby nie wpłynąć. Mimo wszystko, śpiewający pracownicy jakoś mnie nie przekonują – a was?

Tagi: