Najczęstsze rozpraszacze w pracy

Young coworkers having lunchCo najbardziej lubimy robić w pracy? Pracować? Zdecydowanie nie! Każdego dnia oddajemy się wielu czynnościom, które zabijają naszą produktywność. Co najbardziej przeszkadza nam w pracy?

Serwis Career Builder zapytał pracowników i przedstawicieli działu HR o to, co najbardziej rozprasza ich w pracy i sprawia, że ich produktywność spada. Poniżej prezentujemy 10 największych zabójców produktywności w biurze:

A co was rozprasza najbardziej podczas pracy? Macie jakieś metody na to, by się w pracy skupić?

Część pracodawców zdając sobie sprawę z tego, co pracownikom przeszkadza, decyduje się na wprowadzenie regulacji w regulaminie pracy, które mają rozpraszaniu zapobiegać. Z badania wynika, że najczęściej jest to:

To ostatnie rozwiązanie wydaje się nieco mało skuteczne – wprawdzie open space nie pozwala na tak swobodne korzystanie z internetu i komórki jak boks biurowy, ale jednocześnie sprawia, że pracownikom łatwiej jest przeszkadzać sobie nawzajem rozmowami.

A co według was jest naprawdę skutecznym zapobieganiem utracie produktywności?

Tagi: