Młodzi pracownicy nie potrzebują social media w pracy

social media praca Młodzi pracownicy nie potrzebują social media w pracyWyłączać Facebooka i Naszą –Klasę, czy nie? Z jednej strony możliwość oderwania się na chwilę w pracy od pracy i zobaczenia co słychać u znajomych poprawia produktywność w pracy. W nadmiarze, poważnie zaburza efektywność, pracownicy zamiast pracować, grają bowiem w Farmville lub biorą udział w konkursach. Badania mówią o tym, że ograniczanie dostępu do Internetu pracownikom wcale im się nie podoba, ale jak twierdzi firma Decode w raporcie Decoding Social Media at Work, najmłodsi pracownicy wcale nie pragną mieć dostępu do Facebooka w pracy. I bądź tu pracodawco  mądry. Blokować czy nie?

Według raportu przygotowanego przez Decode i obejmującego brytyjski, amerykański i kanadyjski rynek pracowników, przedstawiciele młodego pokolenia pracowników (czyli w wieku do 34 lat) wcale nie są tak uzależnieni od mediów społecznościowych w pracy jak mogłoby się wydawać. Zaledwie 26% kobiet i 34% mężczyzn uważa, że firma powinna pozwalać na dostęp do social media w pracy.

Jednocześnie, młodzi pracownicy chcieliby, by firma w ich aktywność w ramach social media się nie wtrącała i sprawdzała tego, jak pracownik się na własnym, prywatnym profilu zachowuje. Jest to ważne dla 45% kobiet i 33% mężczyzn.

Dodaj komentarz

2 Responses to “Młodzi pracownicy nie potrzebują social media w pracy”

  1. mause01 says:

    infopraca to portal dla naiwnych. Od jakiegoś czasu szukam tutaj pary i nikt powiadam nikt nie raczył nawet zerknąc na te tzw aplikacje. Spadam więc bo szkoda czasu

  2. mause01 says:

    a te porady to sobie schowajcie w … ze względu na dobre wychowanie nie powiem gdzie