Wakacyjne staże z PR w Londynie, Bukareszcie i Pradze
Instytut Monitorowania Mediów ogłasza kolejną edycję konkursu „PRaktykuj za granicą”. Studenci mają szanse na staże w renomowanych zagranicznych agencjach Public Relations. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 maja 2015 r.
Jeszcze sporo czasu, zatem warto zapoznać się z warunkami organizowanego od 2003 roku konkursu, w ramach którego można wygrać prestiżowy staż.
Aby wziąć udział w konkursie należy przygotować strategie komunikacji CSR dla wybranej fundacji. Do wyboru są trzy obszary: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”. W tym roku, staże można wygrać w agencjach PR: Fleishman-Hillard w Londynie, LEWIS PR w Pradze oraz MediaTrust w Bukareszcie. Staże są odpłatne (pierwsze miejsce – 975 Funtów, II – 1600 zł , III – 1250 zł) dodatkowa nagrodą jest półroczna prenumerata magazynu Brief.
Pierwszym etapem konkursu (który jest 3-etapowy) jest przygotowanie briefu strategii komunikacji (maksymalnie 1800 znaków) dla jednej z trzech fundacji będących w tym roku partnerami konkursu (są to fundacje: Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva! oraz Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, działające przy galerii Zachęta.
Dokładny opis konkursu i zadań na stronie instytut.com.pl/praktykujzagranica