Zdobądź pracę grając w Diablo III

Macie już Diablo III? Tak, wiem – nie wszyscy są fanami tej gry, choć Ci, którzy na nią czekali miesiącami, wzięli urlopy kiedy ją wreszcie nabyli. Najwyraźniej fanem Diablo jest tez szef agencji reklamowej Saatch&Saatchi (oddział Izrael), stworzył bowiem rekrutację opartą właśnie o tą grę.

Kogo można poszukiwać za pomocą Diablo? Programistów! A na czym ma polegać kampania rekrutacyjna Hell of a Job? Otóż przez cztery kolejne środy, na platformie Diablo III będzie można spotkać się z szefem oddziału Saatchi&Saatchi (poziom 60 barbarzyńca) i przez pół godziny grać razem w grę rozwiązując zadania programistyczne. Kilku wybrańców zostanie zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną do siedziby firmy, a zwycięzca rozgrywek w Diablo dostanie miecz Warmonger (legendarny dwuręczny miecz) oraz milion złotych monet (oba gadżety oczywiście wirtualne).

Regulamin projektu zakłada brak konieczności zatrudnienia pracownika w oparciu o wyniki gry czy nawet rozmowę rekrutacyjną – zatem niekoniecznie firma znajdzie w ten sposób pracownika. Niemniej jednak akcja buduje wizerunek firmy jako otwartego na innowacje i przyjaznego miejsca pracy, a nietypowa kampania rekrutacyjna, o której piszą nie tylko w Izraelu, pomaga zbudować większy zasięg i jak wirus rozprzestrzenia się wśród programistów z całego świata.

Chcecie wiedzieć więcej? Agencja stworzyła specjalną stronę informacyjną (oczywiście w stylistyce gry) hellofajob.co.il (pierwsza rozgrywka już dziś o 20.00)