Zepsuty komputer czy chory pracownik – co stanowi większe zagrożenie dla firmy?
Czy zdarzyło się wam odczuć to, że waszemu pracodawcy wasza choroba jest wyjątkowo nie w smak? Chory pracownik to nie tylko dodatkowy koszt dla pracodawcy, ale również brak rąk do pracy. Jak się jednak okazuje, jest to i tak mniejsza strata niż problemy technologiczne – nie działająca sieć, czy zepsuty komputer.
Z badań The Brother Small Business Survey wynika, że 75% właścicieli małych firm wolałoby, by ich pracownik zachorował niż gdyby miało się coś popsuć w zapleczu technologicznym w firmie. Jednocześnie, większość szefów czuje się przytłoczonych tym, jak wiele do zaoferowania mają współczesne technologie. 2/3 z nich nie jest w stanie śledzić narzędzi i rozwiązań, które mogłyby pomóc w ich biznesie. Co trzeci, byłby w stanie dać swoim pracownikom dodatkowy tydzień urlopu, gdyby tylko miał pewność, że przez cały rok nie będzie problemów z technologią.
A czy was bardzo denerwują w waszej pracy problemy ze sprzętem komputerowym?