Jak ważna jest kuchnia w biurze?

Businesswoman in cubicle using laptop and eating saladCzy w waszym biurze znajduje się biurowa kuchnia? Większość firm posiada już miejsce, w którym pracownicy mogą przygotować posiłek i go zjeść. Jak mówią badania, kuchnia staje się jednym z ważniejszych miejsc w biurze, a nowoczesne przestrzenie biurowe stawiają na to, by były przestronne, umożliwiały spotkania z kolegami z pracy a nawet pracę.

Trend tworzenia dużych, wygodnych kuchni w biurach rozpoczął się – zdaniem projektanta Coldoff z firmy architektonicznej Gensler i wziął się z obserwacji środowiska domowego, w którym kuchnia odgrywa znaczącą rolę i większość interakcji społecznych odbywa się właśnie w kuchni!

Co zatem powinna zawierać idealna biurowa kuchnia zdaniem projektantów?

Taka kuchnia to marzenie wielu z nas – tylko czy nie sprzyja ona marnowaniu czasu na pogaduchy i granie w x-box’a? Jak uważacie?