Pokazywanie firmy od środka przez różowe okulary
Okulary Spectacles wykorzystywane przez jeden z banków dla celów rekrutacyjnych nie są może różowe, ale mają przyciągać do firmy więcej młodych talentów. Jak bank wykorzystuje okulary do rekrutacji?
Okulary Spectacles to projekt stworzony przez Snapchat. Mają wbudowaną kamerę, która pozwala na przesyłanie nakręconych filmików bezpośrednio na telefon bądź do sieci. Bank postanowił wykorzystać tę nowinkę technologiczną, by pokazać firmę od środka. Filmiki za pomocą noszonych przez pracownika okularów nakręcono już w działach zarządzania produktami cyfrowymi. Kolejne mają dotyczyć takich stanowisk jak analityk bądź staż w dziale technologicznym. Zdaniem działu HR, pokazanie firmy od środka pozwoli na zachęcenie kandydatów do aplikowania, a wykorzystanie nowych technologii ma pomóc przyciągnąć osoby związane właśnie z tym obszarem.
W niedalekiej przyszłości firmy coraz częściej będą sięgać po różnego rodzaju nowinki technologiczne i marketingowe kampanie, by zainteresować kandydatów pracą w konkretnej firmie i przyciągnąć największe talenty.