Co pracownicy robią podczas konferencji telefonicznej?
Globalizacja ma swoje plusy, ale ma też minusy – coraz częściej chcąc porozmawiać z klientem, współpracownikiem czy szefem musimy sięgać po telefon zamiast spotkać się bezpośrednio. Nie rzadko też urządzamy konferencje telefoniczne angażujące kilka osób naraz. Takie spotkanie to nie tylko okazja do wymiany myśli – ale również, jak się okazuje – opcja na to, by w czasie takiej rozmowy zająć się też innymi rzeczami. Co pracownicy najczęściej robią podczas telekonferencji telefonicznych?
Firma InterCall, zajmująca się organizowaniem spotkań telekonferencyjnych w wyniku ankiety dowiedziała się, co zdarzało się pracownikom robić w trakcie trwającej rozmowy telefonicznej:
- 65% wykonywało inną pracę
- 63% wysyłało maile
- 55% jadło lub przygotowywało posiłek
- 47% korzystało z toalety
- 44% jednocześnie wysyłało SMSy
- 43% sprawdzało statusy na „fejsie”
- 25% grało w gry online
- 21% robiło zakupy online
- 9% wykonywało ćwiczenia fizyczne
- 6% jednocześnie prowadziło drugą rozmowę telefoniczną
Najbardziej jednak zabawną statystyką jest to, że 27% pracowników doświadczyło małego „wypadeczku” przy telekonferencji – zdarzyło się im po prostu zasnąć…
A co wy robicie kiedy macie spotkanie telefoniczne?
źródło:hbs.org