Co nas denerwuje w zachowaniu pracowników w biurze
08 sierpnia, 2014
Wszystko byłoby super, gdyby tylko Krzysiek nie miał w zwyczaju podkradać ci kanapek, a Kasia nie stała przy Twoim biurku rozmawiając przez komórkę? Jakie zachowania współpracowników denerwują nas najbardziej?
Serwis Accountemps zajmujący się rekrutacją księgowych przeprowadził wśród swoich użytkowników ankietę dotyczącą tego, co najbardziej ich denerwuje w zachowaniu współpracowników:
- dla 36% najbardziej irytujące jest kiedy kolega z biurka obok głośno rozmawia przez telefon (lub włącza funkcję głośnomówiącą),
- 23% nienawidzi, kiedy współpracownicy urządzają sobie głośne pogaduszki i plotkują nieopodal ich biurka,
- 15% drażni jedzenie o wyrazistym zapachu jedzone przez kolegów przy biurku,
- 14% jest wrażliwych na bałagan na biurku kolegi,
- 8% złości się, kiedy kolega pójdzie na spotkanie i zostawi telefon, który uporczywie i głośno dzwoni.
Aż dziw bierze, że nikogo nie złości zapach współpracowników (zwłaszcza w upalne dni) lub nadmierne przeklinanie.
A co was denerwuje u kolegów z pracy najbardziej?