50 najbardziej irytujących zachowań kolegów z pracy
18 lutego, 2015
Co najbardziej denerwuje cię u twoich kolegów z pracy? A może sam jesteś dla innych irytującym współpracownikiem?
Serwis getSurrey zgromadził 50 najbardziej irytujących zachowań współpracowników. Które podzielasz, a które sam masz na sumieniu?
- Nie mycie po sobie kubków.
- Jedzenie niemiło pachnącej żywności (w szczególności gotowanych jajek) .
- Gotowanie ryby w mikrofalówce.
- Używanie telefonu w opcji głośnomówiącej w otwartej przestrzeni biurowej.
- Gwizdanie / śpiewanie.
- Rozmawianie o tym, jak się jechało do pracy każdego jednego dnia.
- Narzekanie na to, jakim się jest zajętym.
- Nie robienie herbaty, kiedy przypada kolej pracownika.
- Stanie komuś „nad karkiem” kiedy ta osoba rozmawia przez telefon.
- Złe zwyczaje w toalecie pracowniczej (np. nie spuszczanie wody?).
- Głośne rozmowy.
- Mówienie „dobry wieczór”, kiedy ktoś spóźnił się pięć minut.
- Mlaskanie podczas jedzenia.
- Stanie w przejściu do windy.
- Dziwaczne wymagania odnośnie kawy lub herbaty (np. zalej do połowy, dodaj mleka, zamieszaj, uzupełnij wodą).
- Mocny dezodorant / perfumy.
- Bycie niemiłym w stosunku do osób sprzątających.
- Głośne stukanie na klawiaturze.
- Ignorowanie dzwoniącego telefonu.
- Organizowanie bezcelowych spotkań.
- Nie wyciąganie łyżeczki z herbaty podczas picia.
- Bycie marudą w poniedziałek rano.
- Śmianie się z nieśmiesznych rzeczy.
- Spóźnianie się na spotkania, tak, że trzeba zaczynać od nowa wyjaśnienia.
- Bawienie się klimatyzacją / nawiewem.
- Komentowanie czyjegoś lunchu.
- Oczekiwanie od kogoś, kto siedzi przy ksero, że będzie wszystkim kserował.
- Głośne wydmuchiwanie nosa.
- Dłubanie w zębach.
- Pokazywanie video na Youtube, które każdy widział 1000 razy.
- Brzydki zapach (spod pachy).
- Nieświeży oddech.
- Przychodzenie z poważnym przeziębieniem do pracy.
- Ustalanie spotkań w czasie lunchu.
- Zostawianie telefonu na biurku, podczas gdy wychodzi się z biura.
- Pociąganie nosem.
- Mail do wszystkich w firmie, że zginął ci kubek .
- Chowanie się w toalecie, by uniknąć pracy.
- Wybuchanie gromkim śmiechem znienacka, a kiedy wszyscy się odwrócą mówienie „no dalej, zapytajcie mnie co się stało!”.
- Jedzenie płatków śniadaniowych przy biurku i głośne skrobanie łyżeczką o miseczkę.
- Trzymanie na uszach cały dzień słuchawek, tak że nie można się do pracownika odezwać
- Przynoszenie codziennie do pracy ciasta, by wszyscy tyli.
- Zjadanie całego ciasta, które przyniesie ktoś inny.
- Mówienie korpomową.
- Rezerwowanie krzesła, podczas gdy jesteś na wakacjach.
- Czytanie na głos maili, które nikogo nie obchodzą.
- Stukanie długopisem o blat biurka.
- Zostawianie notek bierno – agresywnych.
- Pytanie co inni jedli na lunch.
- Wieczne wiercenie się na krześle.
I co – odnalazłeś siebie? A może denerwuje cię jeszcze co innego? Co?