Za co chwalimy i za co ganimy pracodawców?
30 marca, 2012
Umieszczając opinię o pracodawcy w internecie (oczywiście jeśli chcemy by była rzetelna) musimy zadbać o to, by była merytoryczna. Czyli wskazywała konkretne, negatywne obszary pracy (jeśli są) oraz konkretne pozytywne. Informacja „fajnie się pracuje” lub „beznadziejna firma” – nie dają żadnych informacji. O czym zatem najchętniej piszemy?
Z badań własnych serwisu społecznościowego Goldenline, który umożliwia umieszczanie opinii o pracodawcach w internecie wynika, że najchętniej chwalimy pracodawców za:
- atmosferę pracy (35% opinii pozytywnych)
- elastyczny czas pracy (21%)
- gwarantowane szkolenia (możliwość rozwoju zawodowego) – (20%)
- wynagrodzenie (15%)
- warunki socjalne (5%)
A co nam przeszkadza najbardziej? Na co najmocniej narzekamy?
- wynagrodzenie (30%)
- stres w pracy (20%)
- biurokracja (15%)
- brak szkoleń i rozwoju zawodowego (9%)
- brak premii i możliwości uzyskania podwyżki (7%)
- nadgodziny (6%)