Biuro w nowoczesnym biurowcu czy zabytkowej kamienicy?
Jak ważny jest dla Was wystrój biura? Czy zwracacie uwagę na kolorystykę, przestrzeń i dobór dodatków czy tak naprawdę liczy się dla Was to, by było czysto, kuchnia wyposażona, a toalety dyskretne? Jakie wolelibyście mieć biuro – w nowoczesnym biurowcu klasy A czy może w zabytkowej, prestiżowej kamienicy czy dworku?
Wydawałoby się, że najdroższe biura to te, ulokowane w najnowocześniejszych biurowcach – przeszklonych i wyposażonych we wszelkie udogodnienia. Tymczasem, rynek nieruchomości komercyjnych zaskakuje. Ceny biurowców w zabytkowych kamienicach i dworkach są nierzadko wyższe – mimo tego, że często znajdują się w centrum miasta i dla pracowników kłopotliwy bywa dojazd samochodem do biura.
W biurach zlokalizowanych w starych wnętrzach na pewno jest bardziej przestronnie. Mniejsze są tez szanse na przestrzeń typu open space dzięki czemu, chętniej biura takie wynajmują firmy mniejsze, którym nie przeszkadza brak możliwości ulokowania 30 osób na jednej hali. Z drugiej strony, zabytkowe kamienice, to często kłopoty z ogrzewaniem, brak możliwości schowania przewodów i kabli pod parkietem czy kłopotliwy dojazd samochodem, jeśli biuro ulokowane jest w strefie płatnego parkowania i nie ma wystarczająco przestronnego, płatnego parkingu. Gdybyście mieli wybierać – to jakie elementy biura są dla was ważne? Jak wyglądałoby wasze idealne biuro?