Ile firmę kosztuje impreza integracyjna?

Lubisz imprezy integracyjne? Zdania pracowników są na ten temat mocno podzielone – niektórzy cenią sobie opcję na wyjazd czy imprezę ze współpracownikami, a inni traktują to jako przykrą konieczność wynikającą z tego, że obecność jest niemalże obowiązkowa.  A ile taka impreza kosztuje pracodawcę?

Średnia kwota przeznaczana na pracownika na imprezę integracyjną to 200 – 1000 zł. Najwięcej wydają firmy duże (od 300zł z w górę), średnie 300- 700 a małe firmy między 200 a 1500 zł (choć ta górna granica stawki wydaje się  rzadko spotykana).

Oczywiście mowa tu głownie o wyjazdowych imprezach, gdzie poza samym programem spotkania, trzeba również doliczyć koszty noclegu i wyżywienia. Dla pracodawców, pod względem wyboru imprezy dla pracowników liczy się przede wszystkim atrakcyjność miejsca oraz elastyczność bazy noclegowej, która jest gotowa do tego, by przeprowadzić. Według specjalistów z branży, w kolejnych latach środki przeznaczane na imprezy integracyjne powinny wzrosnąć.

A co wy uważacie jako pracownicy – lubicie takie imprezy czy wolelibyście po prostu 200 zł premii?

źródło:e-gospodarka.pl