McDonald reklamuje pracę poprzez anime

mcdonalds2 McDonald reklamuje pracę poprzez animeAnime to niezwykle popularne w Japonii kreskówki, które zresztą znane są na całym świecie (o ile Japończycy słowem anime określają wszystkie kreskówki, o tyle poza Japonią za anime uważa się tylko te, rysowane w konkretnym, japońskim stylu). Ostatnio, wykorzystane zostały do… rekrutacji. A w zasadzie, do wzbudzania zainteresowania pracą w sieci fast food.

Nazwa kampanii McDonald to “Crew ni Narō” czyli „Dołącz do zespołu” i jest historią młodej pracownicy Sumire, która dopiero dołącza do ekipy restauracji McDonald. Choć bajka jest po japońsku, na pewno zrozumiecie jej klimat:

 

Przyznać trzeba, że ogląda się przyjemnie, prawda? Jeśli McDonald zdecyduje się na więcej odcinków, może przypadkowo powstać niezła reklama marki. A gdyby tak uruchomił cały serial oparty na tradycyjnej fabule anime? Młody pracownik McDonald za dnia, a wojownik demonów nocą?