Zapach, który ma przekonać cię do pracy

capZazwyczaj oferty pracy czytamy bądź słyszymy, że gdzieś otwiera się ciekawy wakat. Capgemini postanowiło wykorzystać w kampanii rekrutacyjnej nieco mniej typowy zmysł – węchu.

W niedawno uruchomionej kampanii Employer Brandingowej (tak, jesteśmy teraz targetem nie tylko reklam produktów, ale również reklam pracy) pojawiły się plakaty z hasłem „poczuj miętę do Capgemini”. Plakaty – by nie być gołosłownym – można nie tylko zobaczyć, ale również poczuć. W nośnikach wykorzystano bowiem aromamarketing i dzięki temu, wokół miejsca ekspozycji unosi się świeży, miętowy zapach. Mięta wykorzystywana jest również na targach pracy (np. w formie miętowych napojów rozdawanych odwiedzającym targi) oraz ozdobiła oddziały biura.

Czy tego typu kampanie was przekonują? Sprawiają, że jesteście bardziej zainteresowani tym, co do zaoferowania ma wam pracodawca? Co o nich sądzicie?

Tagi: