Jakie filmiki oglądacie w pracy?

Zdarza Wam się wejść na Youtube w trakcie pracy? Nie? Nigdy? Niebywałe! Z badań wynika, że filmiki w pracy ogląda ponad 60% pracowników. A co najczęściej?

Co jest popularne w Polsce niestety nie wiemy. Wiemy natomiast co cieszy oko amerykańskich pracowników. Najczęściej oglądają newsy – 25%.  17% z nich twierdzi, że oglądają jedynie firmowe video w trakcie pracy (co jest nieco naciągane, bo ileż może być firm, które regularnie wypuszczają nowe filmiki reklamowe czy rekrutacyjne?). 15% , nieco bardziej szczerze odpowiada, że oglądają najnowsze virale – czyli najbardziej popularne w danym momencie filmiki, robiące karierę w internecie. 11% ogląda relacje sportowe, a 4% – ogląda filmy. Normalne, regularne, zwykłe filmy, które trwają 1,5 – 2 godzin! 3% zaś, to pracownicy super odważni (albo super głupi), bo oglądają w pracy porno.

Jak pracownicy oglądają filmiki? Najczęściej za pomocą urządzeń mobilnych. 47% ukrywa smartfona pod biurkiem. 42% idzie na „posiedzenie” do toalety.

Mnie tylko zastanawia jedna rzecz – jaką trzeba mieć pracę, by móc obejrzeć w jej trakcie pełnometrażowy film? Czy wy mielibyście na to czas?