Mikołajki w firmie zdalnych pracowników? To możliwe
Czy w waszej firmie są organizowane Mikołajki? Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie tego typu zabaw, by zbliżyć do siebie pracowników. W niektórych pracownicy sami wychodzą z taką inicjatywą. Jak jednak zrobić Mikołajki w nowoczesnej firmie, w której większość (bądź wszyscy) pracują zdalnie? Jest na to rozwiązanie!
Wystarczy by pracownik działu HR stworzył listę pracowników i przydzielił każdemu pracownika, któremu należy kupić prezent. Następnie firma opłaca przesyłkę kurierską prezentów między pracownikami i każdy dostaje coś od swojego „tajemniczego Mikołaja” z firmy.
Oczywiście logistyka takiego przedsięwzięcia nie należy do najłatwiejszych, ale od czego są start-upy! Nie tak dawno powstała firma Elfster.com, która pozwala za pomocą specjalnej aplikacji znacznie ułatwić proces organizowania mikołajek w firmie zdalnych pracowników. Wystarczy stworzyć listę osób pracujących w firmie a system dowolnie przydzieli każdemu jego „tajemniczego Mikołaja”. By ułatwić zakupy (w końcu co kupić osobie z innego kontynentu, której nawet nie znamy zbyt dobrze?) każdy może wybrać sobie z listy współpracujących z systemem sklepów kilka rzeczy, które chciałby dostać. Dzięki temu „Tajemniczy Mikołaj” wie, co może zainteresować pracownika, którego ma obdarować. Wybiera po prostu jeden z zaznaczonych prezentów, a Elfster.com dostarcza je do odbiorcy. Proste, prawda?
Czy znacie podobne narzędzie w Polsce? Jeśli tak, to podzielcie się linkiem!