Chcesz być lepszym sprzedawcą? Przyjaźnij się ze współpracownikami!

rp_sukces-handlowca.jpgZ najnowszych badan opublikowanych w Journal of Marketing wynika, że na zwiększenie wolumenu sprzedaży handlowców w firmie wpływa… siła ich relacji ze współpracownikami!
Na podstawie badania przeprowadzonego na ponad 300 handlowcach udowodniono, że relacje między nimi a współpracownikami przekładają się na wyniki sprzedażowe. Jakim cudem? Gdyż dzięki byciu w kontakcie z pracownikami firmy, handlowiec lepiej rozumie swój produkt i ma o nim więcej informacji – a dzięki temu łatwiej mu przekonać do zakupu klienta. Mało tego, dzięki dobremu kontaktowi ze współpracownikami mogą szybciej i efektywniej pomóc klientom, a to przekłada się na ilość zamówień.

Nie mówiąc już o tym, że nierzadko kolega z pracy klienta podeśle.
Po raz kolejny okazuje się, że jednak opłaca się pracodawcom inwestować również w integrację między pracownikami. A handlowcy powinni zacieśniać kontakty z kolegami!

źródło:phys.org

Tagi: