Jakie zachowania pracowników złoszczą managerów?

Czego najbardziej nienawidzą u swoich pracowników szefowie? Częstego popełniania błędów w pracy. To najbardziej denerwująca według pracodawców cecha pracowników – doprowadza do rozpaczy 1/3 szefów.

Co jeszcze złości szefów?

18% uważa, że najgorszym typem pracownika jest plotkarz. Osoba, która roznosi nieprawdziwe informacje po firmie i obgaduje innych najbardziej rujnuje atmosferę pracy i szkodzi firmie.

Kolejne zachowania, które są według przełożonych irytujące to również przedkładanie interesu prywatnego nad firmowy (przede wszystkim w takim aspekcie jak wykorzystanie czasu pracy na załatwianie prywaty) oraz trudności komunikacyjne, które powodują, że przełożony nie może dogadać się z pracownikiem.

Ku zadziwieniu firmy badawczej, która prowadziła badania (360d Tsai Ku HR Management Co ) pracodawcy i managerowie mają zaś wysoką tolerancje na pracowników, którzy wykonują swoje zadania mechanicznie i rutynowo – niczym roboty (na takich skarży się jedynie 10% managerów). Jeszcze mniej irytują szefów pracownicy, którzy lepiej działają wieczorami (typ sowy) – zaledwie 5% nie chce z takimi osobami pracować (co może być efektem tego, że coraz częściej spotykamy się z systemem pracy elastycznej, który umożliwia dopasowanie czasu pracy do własnego chronotypu).

Świadomość tego, co denerwuje w naszym zachowaniu naszego przełożonego może pomóc w rozwoju kariery. Niwelując bowiem te obszary uzyskamy wrażenie bycia lepszym pracownikiem. Co bowiem nam po tym, że nie będziemy siedzieć na Facebook w pracy ani minuty, skoro szefa to akurat nie obchodzi a złoszczą go błędy, które popełniamy?
źródło:focustaiwan.tw