Największe wyzwania przy rozpoczynaniu pracy

Czego najbardziej obawialiście się idąc po raz pierwszy do nowej pracy? Zadań, tego czy współpracownicy przypadną Wam do gustu? A może nowych narzędzi, na których będziecie musieli pracować?

Obawy nowych pracowników i ich managerów przy rozpoczynaniu pracy przez pracownika nieco się między sobą różnią, ale na pierwszym miejscu obie grupy stawiają to samo – naukę przez „nowego” procedur, zasad i procesów, które obowiązują w firmie. Obawia się tego 47% pracowników i 60% managerów. Co piąty pracownik (a także manager) boi się, że pracownik nie dogada się z kolegami z pracy bądź szefostwem. Na kolejnym miejscu zdaniem pracowników jest nauka nowych technologii i narzędzi – obawia się tego 17% pracowników (i 12% managerów). Tego, że nie uda się wpasować w nową kulturę organizacji boi się 12% pracowników (i 7% managerów). 7% pracowników i 1% managerów nie potrafi sprecyzować własnych obaw.

Co dla was, kiedy rozpoczynaliście nową pracę, było najtrudniejsze? Czego się obawialiście?

Źródło: rh-us.mediaroom.com