Ogólnopolski Kongres HR – Ludzie i Strategia. Przywództwo. Liderzy i ich Zespoły

470x246_5_blog

We współczesnych organizacjach spotyka się wielu menedżerów. Ale czy każdy menedżer to prawdziwy lider? Definicja lidera i menedżera już od dłuższego czasu jest obiektem zainteresowania wielu psychologów i trenerów biznesu.

Czy menedżer zespołu, który „dowozi” wynik jest również dobrym liderem? Wydawałoby się, że tak – w rzeczywistości biznesowej nie jest to jednak regułą.

Idealnie byłoby, gdyby wszyscy menedżerowie w naszej organizacji byli jednocześnie dobrymi liderami – potrafili wyzwolić w swoich zespołach poczucie jedności, mówić, ale i słuchać zespołu, wspólnie z zespołem realizować cele, a nie tylko oddelegowywać zadania zbliżające do realizacji celu. Prawdziwy lider wyzwala w członkach zespołu zaangażowanie, pomysłowość i chęć realizacji zadań na coraz wyższym poziomie. Uczy umiejętności rozwiązywania napotkanych trudności i brania odpowiedzialności za powierzone zadanie, daje członkom zespołu poczucie jasności oraz pokazuje jak realizowane przez nich zadanie wpływa na cały zespół, organizację, biznes.

To wciąż są trudne wyzwania stawiane przed biznesem, liderami i przede wszystkim przed działami HR, które powinny stawiać sobie pracę z menedżerami za jedno z pierwszych zadań do wykonania – być realnym wsparciem w kształtowaniu umiejętności i postaw liderskich wśród menedżerów, a przy tym samemu rozwijać swoje umiejętności w poszukiwaniu liderów w organizacji, tak by nie kierować się tylko wynikami i osiągnięciami, ale patrzeć również na cechy szczególnie istotne u lidera.

Tegorocznemu programowi Kongresu HR – Ludzie i Strategia – towarzyszy kilka istotnych pytań:

Jak wśród bardzo dobrych pracowników rozpoznać tych, którzy szczególnie nadają się na rolę lidera?

Jak rozwijać przyszłych liderów w organizacji?

Jak wspierać menedżerów w kształtowaniu postaw i zachowań godnych miana lidera?

Jak wspierać menedżerów i liderów w pracy z zespołem, pomagać wspólnie budować silny i zaangażowany zespół?

Jak zadbać o uważność biznesową liderów w pracy pod presją czasu, natłokiem obowiązków czy w środowisku częstych zmian?

Odpowiedzi na pytania wraz z dyskusją ekspercką już 16-17 czerwca w Warszawie, podczas IV edycji Kongresu HR.

Dodatkowo:

– Strefa Ekspercka – z możliwością zadawania pytań i rozwiązywania problemu wraz z ekspertami w danej dziedzinie;

– Sesje Networkingowe – służą lepszemu poznaniu, wymienieniu doświadczeń;

– Konkursy – z możliwością wygrania ciekawych nagród.

Szczegółowy program oraz lista prelegentów na www.dlaHR.pl – Do zobaczenia!