Chcesz się rozluźnić przed rozmową kwalifikacyjną? Naucz się oddychać przeponą

stres Chcesz się rozluźnić przed rozmową kwalifikacyjną? Naucz się oddychać przeponąW najbliższy czasie czeka cię sporo rozmów kwalifikacyjnych? Zatem dobrym pomysłem może być trening oddychania przeponą, który pozwoli ci w dość szybki sposób zrelaksować się tuż przed spotkaniem rekrutacyjnym w zaledwie kilka minut.

Dlaczego oddychanie przeponą pomaga na stres? Bo przede wszystkim umożliwia uspokojenie organizmu i spowolnienie ciśnienia krwi, które w trakcie stresu się podnosi. Przy oddychaniu przeponą powinieneś utrzymywać tempo 6-10 oddechów na minutę (szybsze oddychanie może doprowadzić do hiperwentylacji). I ćwiczyć takie oddychanie przez około 10 minut dziennie.

Instrukcje dotycząca tego jak oddychać przeponą znajdziecie na Youtube .

Dlaczego technikę trzeba trenować? Bo aby nauczyć się prawidłowo oddychać i móc oddechem wpływać na ciśnieni krwi i uspokojenie organizmu trzeba nieco praktyki – dlatego warto zacząć już dziś, a po kilku tygodniach codziennych 10 minutowych ćwiczeń, będziesz mógł opanować stres przed rekrutacją w ciągu pięciu minut.