17 dni pracy zmarnowanych przez … biuro?

Czy Twoje biuro może sprawiać, że jesteś mniej efektywny? Według badań marki Mikomax Smart Office, źle zaprojektowane biuro może prowadzić do tego, że rocznie marnujemy 17 dni pracy.

Na co najczęściej?

Otóż największymi problemami mają być:

Wynika z tego, że nawet sam układ korytarzy może marnować nasz czas pracy w biurze (jeśli trzeba pokonać dziennie długi korytarz w te i wewte to przecież marnotrawstwo). Często jednak skupiając się na tym, na co marnujemy czas (szukanie dokumentów, czekanie na otwarcie się aplikacji, lunch, facebook, plotkowanie z kolegą z pracy, czekanie aż się dokumenty skserują itd.) zapominamy, że to wszystko składa się na całokształt działań jakim jest praca. Gdyby usunąć wszystkie „przeszkadzajki” czy pracowalibyśmy przez 480 minut dziennie na 100% obrotów? Niestety nie jest to możliwe – nasz mózg nie wytrzymałby takiego obciążenia. Dlatego może to i dobrze, że raz na czas musimy poszukać jakiegoś dokumentu.