Co pracownicy robią podczas konferencji telefonicznej?

Globalizacja ma swoje plusy, ale ma też minusy – coraz częściej chcąc porozmawiać z klientem, współpracownikiem czy szefem musimy sięgać po telefon zamiast spotkać się bezpośrednio. Nie rzadko też urządzamy konferencje telefoniczne angażujące kilka osób naraz. Takie spotkanie to nie tylko okazja do wymiany myśli – ale również, jak się okazuje – opcja na to, by w czasie takiej rozmowy zająć się też innymi rzeczami. Co pracownicy najczęściej robią podczas telekonferencji telefonicznych?

Firma InterCall, zajmująca się organizowaniem spotkań telekonferencyjnych w wyniku ankiety dowiedziała się, co zdarzało się pracownikom robić w trakcie trwającej rozmowy telefonicznej:

Najbardziej jednak zabawną statystyką jest to, że 27% pracowników doświadczyło małego „wypadeczku” przy telekonferencji – zdarzyło się im po prostu zasnąć…

A co wy robicie kiedy macie spotkanie telefoniczne?

źródło:hbs.org