Czy bronisz swojej firmy przed krytyką?

Co robisz, kiedy ktoś z Twoich znajomych krytykuje firmę w której pracujesz lub jej usługi / produkty? Bronisz firmy jak lew? Siedzisz cicho? A może dokładasz do krytyki swoje trzy grosze?

Z badań „Employees Rising: Seizing the Opportunity in Employee Activism” przeprowadzonych przez agencję KRC Research wśród pracowników na całym świecie wynika, że 56% pracowników jest w stanie bronić swoich firm w sposób aktywny.

Z badań wynika, że 20% pracowników aktywnie działa na rzecz firmy wśród swoich znajomych – zarówno online jak i offline. Kolejne 33% ma wystarczającą wiarę w firmie, by zacząć ją aktywnie promować i bronić przed krytyką.

Jak pracownicy zarządzają reputacją firmy w internecie?

Okazuje się również,że dla pracodawców to, że pracownicy działają w mediach społecznościowych (czyli mają konta w serwisach społecznościowych) jest korzystne. Wśród tych, którzy są online 72% ma tendencje do podejmowania działań skupiających się na zwiększaniu sprzedaży. Wśród tych, którzy takich kont nie mają, zaledwie 48%.

A czy ty byłbyś bardziej skłonny do krytyki czy pochwał dotyczących swojej ostatniej pracy?