Uratuj mnie od emigracji!

Kilka osób na całym świecie próbowało znaleźć pracę poprzez wykupienie bilboardu. Nie jest to już zatem aż tak nowatorski pomysł. Chyba, że macie skuteczny pomysł na przesłanie jakie na tym bilboardzie ma się znaleźć.

Samo ogłoszenie „szukam pracy” już nie wystarczy. takie billboardy widzieliśmy i poza chwilową wrzawą nie odnoszą one większego efektu. Jeśli jednak kampania zaprojektowana jest z pomysłem, to szanse na odpowiedzi od potencjalnych kandydatów rosną. Jak wymyślić takie „chwytliwe” hasło? Féilim Mac An Iomaire z Dublina miał całkiem niezły pomysł- kupił billboard na którym umieścił hasło „ocal mnie przed emigracją”.

Ludzie wyjeżdżają za pracą nie tylko z Polski. Trend ten widać na całym świecie – my jedziemy do Irlandii, a Irlandia emigruje do Szwecji czy Holandii. W każdym kraju narzeka się na to, że młodzi. utalentowani ludzie opuszczają swoje kraje i szukają szczęścia na obczyźnie. Féilim Mac An Iomaire wyjeżdżać nie chciał, ale ponieważ nie miał pracy rozważał taką opcję. W końcu wpadł na pomysł z reklamą wielkoformatową. Wydał 2500$ i na jednym z bilboardów umieścił swoje ogłoszenie. Było ono nie tylko chwytliwe, ale również dobrze wykonane pod względem graficznym. Trafiało też do pracodawców, którzy borykają się z problemem zatrudnienia specjalistów, gdyż ci wolą wyemigrować niż pracować za niższe stawki. Efekt? propozycja pracy z firmy zlokalizowanej w Dublinie – odbyło się zatem bez wyjazdu z kraju.

Tagi: