Tester kondomów powraca

Pamiętacie pracę testera kondomów? Prawdopodobnie pierwszy przypadek wykorzystania ogłoszenia rekrutacyjnego do celów Public Relations? Po Durexie, ogłoszeń tego typu zaczęły pojawiać się dziesiątki. Jak się jednak okazuje narzędzie to nadal jest skuteczne, a pionier tej metody, po raz kolejny ogłosił rekrutację.

Tym razem miłośnicy testowania prezerwatyw poszukiwaniu są w Szwecji. Akcja jest jednak nieco inna – tym razem to nie jedna osoba otrzyma czasowe, intratne stanowisko z wysoką pensją, lecz „zatrudnionych” zostanie aż 1000 osób.

Oczywiście „zatrudnienie” to szumne słowo – za testowanie gumek nikt żadnego wynagrodzenia nie dostanie. Będzie ono wypłacone barterem – w formie zapasu prezerwatyw i zestawów gadżetów erotycznych. Każdy dostanie też specjalną koszulkę pracowniczą z napisem „tester prezerwatyw” – zakładając, że koszulek będzie tylko 1000, a młodzi ludzie lubią wszystko co limitowane i trudno dostępne, koszulki prawdopodobnie będą często noszone, a darmowa reklama firmy zapewniona.

Jak zostać testerem kondomów? Każdy chętny Szwed w wieku 18-30 lat (co za dyskryminacja osób przed 40 stką!) musi zarejestrować się na stronie durexa i napisać krótki list motywacyjny, w którym udowodni, że to właśnie on najlepiej nadaje się na to stanowisko.

I kolejny raz – z sukcesem – rekrutacja służy reklamie i public relations…