Miska ryżu i bilet na Filipiny dla pracowników Orange

filipiny  Miska ryżu i bilet na Filipiny dla pracowników OrangePraca w dziale obsługi klienta sieci komórkowej nie jest prosta, a jak pokazuje przykład Orange w Wielkiej Brytanii – także mało stabilna. W wyniku połączenia sił Orange i T-Mobile,  część pracowników brytyjskich  którzy pracowali dotychczas w call –center  obsługując swoich rodaków, dostali propozycję nie do odrzucenia – albo zostają zwolnieni albo przeprowadzają się na Filipiny.

W okolicach Manili, stolicy Filipin, powstanie całodobowe call center obsługujące klientów Orange w ramach usługi Everything Everywhere. 40 pracowników pracujących na nocnej zmianie w call center w Wielkiej Brytanii otrzymało więc propozycję przeprowadzi do Manili. Pakiet relokacyjny obejmuje pensję niższą niż dotychczasowa o 200 Funtów, talony na ryż i specjalny deputat na pralnię – propozycja marzenie, prawda?

Siłą rzeczy większość pracowników nie rozważa nawet opcji przeprowadzki, a pracodawca ma czyste sumienie, gdyż zaproponował rozwiązanie. Nie będzie tez musiał płacić odpraw tym pracownikom, którzy nie skorzystają z opcji relokacji.

W zeszłym roku, głośną była sprawa nadmiernego stresu we Francuskich oddziałach call center Orange. Dziś mamy równie świetny „pakiet relokacyjny” – Orange niezbyt mocna dba o budowanie swojego pozytywnego wizerunku na rynku pracy.

źródło:allheadlinenews.com

Dodaj komentarz

One Response to “Miska ryżu i bilet na Filipiny dla pracowników Orange”

  1. Ja says:

    Pracowałam kiedyś w call center Orange. Mam tam teraz koleżanke, podobno jest coraz lepiej. W kuchni mają xbox’a, więc na przerwach mogą sobię zagrać, w poniedziałki i czwartki darmowe owoce dla całej firmy i wiele innych atrakcji.