Kreatywne poszukiwanie osoby do zmywania

Czy tylko wielkie korporacje mogą tworzyć kreatywne i ciekawe reklamy rekrutacyjne? Otóż nie! Wystarczy mieć ciekawy pomysł i można w zachęcający sposób powiadomić kandydatów o poszukiwaniu pracownika nawet na zmywak.

Holenderska Restaurant Binnen poszukiwała osoby do zmywania naczyń. W jaki sposób powiadomili o tym społeczność? Poprzez brudne kufle do piwa! Konkretnie zaś „ozdobiono” pokale i kieliszki do wina widocznym śladem szminki, a pod spodem umieszczono napis „Restaurant Binnen poszukuje osoby zmywającej”. Cala rekrutacja zajęła tydzień i choć metoda na pewno była nieco bardziej kosztowna niż umieszczenie w witrynie zwykłej kartki z ogłoszeniem, sama restauracja stała się lokalnie bardziej znana. Restauracja miała też pewność, że osoby które zgłosiły się na to stanowisko, albo same bywają w restauracji albo też dowiedziały się o pracy przez osoby, które w restauracji bywają, zatem nie jest to ktoś, kto o restauracji nie wie nic.

I jak- ciekawy pomysł?

źródło:blissblog.de