Kalendarz dla rozważającego zmianę pracy

Wprawdzie jesteśmy już w połowie roku i kalendarz raczej każdy z Was już ma, ale pomysł na kalendarz który chcę Wam zaprezentować jest naprawdę nietypowy i bardzo zabawny. Był częścią nietypowej kampanii rekrutacyjnej prowadzonej przez niemiecką agencje reklamowa Jung Von Matt.

Największym problemem z jakim stykają się head-hunterzy jest kwestia tego, jak utrzymać kontakt z potencjalnymi kandydatami pasywnymi tak, by nie być zbyt nachalnym a jednocześnie nie przegapić momentu w którym pracownik skłonny jest zmienić pracę. Kreatywni z Jung Von Matt wymyślili zatem narzędzie, które pozwala na to, by potencjalny kandydat codziennie rozważał opcje zmiany pracy a jednocześnie by przekaz nie był zbyt oczywisty i przez to denerwujący. Narzędziem tym, jest kalendarz.

Kalendarz na rok 2010, który otrzymali kandydaci był zwykłym kalendarzem codziennym, zawierający 365 powodów zmiany pracy. Na odwrocie każdej kartki dziennej widniało gotowe wypowiedzenie z pracy. Wystarczyło wstawić datę, nazwę firmy i swoje nazwisko. W każdym dniu proponowano inny powód odejścia. Matt Von Jung postawili na najbardziej absurdalne zabawne powody rzucenia pracy. Kalendarz był więc zabawny a jednocześnie przypominał codziennie o tym, że na kandydata czekają też inne stanowiska w innych firmach.

Źródło:welovead.com