Wigilia w polskich firmach na bogato

100 zł – średnio taka kwota zostanie przeznaczona przez firmy w Polsce na uczczenie świąt w ramach pracowniczych imprez firmowych. Dużo czy mało? Na pewno zależy to od rozmiaru firmy i jej przychodu – na pewno jednak jest to wzrost w stosunku do ubiegłego roku (szacowany na 20%). Jak na tym tle plasuje się Twoja firma?

Imprezy firmowe organizowane w ramach świąt nie jedno mają imię. Część firm organizuje spotkania w biurze, oparte o składkowe ciasta i sałatki. Nieco bardziej zamożni zamawiają catering bądź zapraszają pracowników do restauracji lub hotelu. Są też firmy, które Święta robią „z wypasem” – organizując firmowy wyjazd z kuligami, zabawami na skuterach śnieżnych, imprezami.

Takie spotkania są przez część pracowników lubiane, część ich nie cierpi, ale firmy rok w rok starają się uczcić świąteczny okres jakimś wydarzeniem, choć są i takie, które niczego na ten czas nie szykują,

Jak podaje serwis salesnews.pl, niektóre firmy bardzo dużo inwestują w imprezy świąteczne. Jeronimo Martens robi imprezę dla 1000 osób a Rossmann dla 300 osób wynajął salę w dobrym hotelu – tak duże imprezy kosztują. Jak potwierdzają restauratorzy, w tym roku pracodawcy zamawiają też lepszej jakości (i droższe) menu.

Co robicie w ramach Świąt w swoich firmach? Podzielcie się z nami też tym, czy takie imprezy to dobry czy zły pomysł? Jak według was powinna wyglądać idealna impreza świąteczna?