Mikołajki w biurze – dobry czy zły pomysł?

Czy organizujecie w swoich biurach Mikołajki? Coraz więcej firm wprowadza ten stary zwyczaj pamiętany jeszcze z podstawówki. Biurowe Mikołajki – o ile wszyscy pracownicy mają na nie ochotę – mogą być całkiem zabawnym pomysłem, który pozytywnie wpływa na atmosferę w firmie.

W ramach prezentów dla kolegów z pracy, najczęściej kupowane są śmieszne gadżety biurowe oraz słodycze. Jeśli pracownicy dostają prezenty od szefa, najczęściej nie są one indywidualizowane – każdy pracownik dostaje to samo.

Biurowe Mikołajki można też zorganizować „na bogato” kiedy to do firmy przychodzi prawie prawdziwy Mikołaj. Firmy zajmujące się „wynajmem Mikołajów” odkryły nowy target biznesowy – już nie tylko dzieci są odbiorcami usługi wręczania prezentów, ale również firmy. Jeśli Szef ma fantazję (i odpowiedni budżet), może wynająć Mikołaja, który wkroczy do firmy i wręczy każdemu z pracowników upominek (lub rózgę). Koszt nie jest nawet wysoki – około 300 zł (plus dopłata za Śnieżynkę).

Jak myślicie – czy wizyta Mikołaja w firmie to dobry pomysł?Czy może jednak jest to zbyt dziecinne i Mikołajki nie nadają się do biura?