Czy Twój Szef oczekuje perfekcjonizmu w pracy?

Na ile wolno Ci nie potrafić wykonać pewnych działań w pracy? Czy masz w swojej pracy prawo do tego, by popełniać błędy? Czy w twojej pracy promowani są jedynie perfekcjoniści?

Perfekcjonizm w pracy nie zawsze jest korzystny – perfekcjoniści mają tendencję do prokrastynacji (czyli zwlekania z wykonaniem działań i odkładania spraw na ostatnią chwilę), żyją w większym stresie (co owocuje u perfekcjonistów często zespołem nadwrażliwego jelita) a przede wszystkim, perfekcjoniście trudno jest osiągnąć zadowolenie z wyników wykonanej pracy (jeśli już – po serii usprawnień i przeróbek, uda mu się ją skończyć). Wielu szefów oczekuje jednak takiego zachowania od swoich pracowników.

Po czym można poznać, że Twój szef oczekuje perfekcjonizmu?

Macie jakieś sposoby na radzenie sobie z szefem który oczekuje ciągłego perfekcjonizmu w pracy?