Nowy program rekrutacji pracowników do działu sprzedaży

Pracownik działu sprzedaży to jeden z najbardziej fascynujących zawodów. Wykorzystywanie wiedzy psychologicznej, ciągłe poznawanie procesów sprzedażowych, w końcu nieustający kontakt z ludźmi. Dodatkowo współczesna gospodarka rynkowa wymaga istnienia odpowiedniego, profesjonalnego sprzedawcy, zdolnego sprawnie i ekonomicznie realizować założenia biznesowe stale zwiększającej się produkcji oraz zaspokoić rosnące i coraz bardziej zróżnicowane potrzeby i życzenia klientów.

Nieustająco od kilku lat, a szczególnie ostatnio, to właśnie efektywni sprzedawcy są najbardziej poszukiwanymi pracownikami. Zdobycie wymarzonej pracy to dzisiaj nie tylko odpowiednia prezentacja swojej kandydatury, ale również zaproponowanie przez potencjalnego pracodawcę konkurencyjnej oferty na rynku. Pracodawcy prezentujący właśnie takie podejście stawiają przed kandydatami, a co za tym idzie swoimi pracownikami, wizję stanowiska pracy, które stanowi szereg wyzwań i możliwości rozwoju zawodowego.

Szanse rynkowe, jakie stoją obecnie przed działami sprzedaży, może wykorzystać tylko ta firma, która potrafi elastycznie dostosować swoją działalność do oczekiwań swoich klientów i efektywnie pozyskiwać najlepszych pracowników zdolnych do realizacji założeń ekonomicznych i organizacyjnychpodkreśla Grażyna Chmielowska, Dyrektor Sprzedaży Adecco Poland.

Jednym z przykładów rekrutacji do działów sprzedaży w oparciu o dedykowane potrzeby kandydatów i pracowników jest program Adecco Sales Force, którego zadaniem jest budowa silnej grupy osób odpowiedzialnej za sprzedaż w jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm doradztwa personalnego na świecie.

Program powstał w celu pozyskania z rynku kandydatów o najlepszym potencjale, nie tylko sprzedażowym, ale z perspektywy długofalowej strategii biznesowej – także z kompetencjami managerskimi. Tym sposobem zatrudnione osoby stoją przed jasno określonymi możliwościami budowy własnej drogi kariery. Osoby poszukiwane przez Adecco Poland w ramach programu Sales Force powinny znać język angielski oraz posiadać podstawową wiedzę z zakresu procesów sprzedaży. Poszukujemy ludzi z pasją, przebojowych, zdeterminowanych i nastawionych na wyniki, zarówno stawiających pierwsze kroki w sprzedaży jak i mających bogate doświadczenie. Zgłoszenia mogą spływać od kandydatów ze wszystkich regionów Polski.


Etapy rekrutacji w ramach programu Adecco Sales Force:

1.    Selekcja aplikacji.
2.    Wstępne rozmowy rekrutacyjne – bezpośrednie spotkania z rekruterami, rozmowa przez telefon lub wideokonferencja.
3.    Assessment Centre – w najbliższym biurze Adecco zlokalizowanym w określonym regionie.
4.    Negocjacje warunków umowy w uzgodnionym miejscu.

Osoby, które przejdą pomyślnie proces rekrutacji będą mogły liczyć m.in. na następujące warunki zatrudnienia:
– gwarancja umowy o pracę,
– telefon i laptop służbowy,
– prywatna opieka medyczna,
– możliwość korzystania z program motywacyjnego Adecco +Club,
– pakiet programu sportowego,
– co roku przeprowadzamy jest konkurs dla całego działu sprzedaży, w którym nagrodami są ekskluzywne tygodniowe zagraniczne wycieczki.

Dodatkowo w ramach możliwości awansu i rozwoju zawodowego dla osób na stanowisku sprzedażowym przewidziana jest następująca ścieżka w ramach struktur sprzedaży Adecco: Sales Manager, Branch Manager, Key Account Manager, Business Development Manager. Jednocześnie firma oferuje rozwój pracowników w ramach prowadzenia i zarządzania projektami oraz pracy w środowisku międzynarodowym.

Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV wraz ze zdjęciem oraz listem  motywacyjny na adres: kariera@adecco.com

Strategia Adecco Poland na 2010 rok zakłada, że firma będzie największym graczem HR, pod kątem udziału w rynku zarówno jeżeli chodzi o przychody jak i rentowności realizowanych projektów. Agencji ma w tym pomóc między innymi usprawnienie serwisu jakości świadczonych usług. Pod koniec 2009 roku Adecco Poland w tym celu przebadało ponad 400 Klientów, aby na podstawie zebranych wyników dostosować swoje serwisy pracy tymczasowej do ich obecnych potrzeb i oczekiwań. Ponadto agencja w ramach pozyskanych funduszy unijnych w 2010 roku zamierza poddać dodatkowym szkoleniom wszystkich pracowników Adecco Poland.

Ewa Słojewska-Wardak
Kierownik Działu Personalnego
Adecco Poland

Dodaj komentarz

One Response to “Nowy program rekrutacji pracowników do działu sprzedaży”

  1. johny says:

    Tiaaaa… 10 etapów rektutacji, zaczarowanie kandydata kilkukrotnym przejściem przez wszystkie etapy a później 1317 brutto na umowie. W atmosferze “wyjątkowości” przejścia przez wszystkie etapy rekrutacji nie jeden podpisze taką śmieszną umowę…