Bądź dobry dla swojego admina

Administratorzy i dział IT są w wielu firmach (nie zajmujących się IT) mocno dyskryminowani. Mało kto zna imiona pracowników tego działu, jako że rzadko wychodzą, że swoich administracyjnych i pełnych kabli pieczar. Mało kto rozumie czym w zasadzie się zajmują, a stereotypowe postrzeganie adminów i informatyków każe nam widzieć ich jako osoby wycofane, nieśmiałe i zakopane w komputerowym świecie. Warto jednak być miłym dla swojego „faceta od komputerów”. Dlaczego? Oto kilka wskazówek:

Pracownicy działu IT w firmie:

  1. mogą robić sobie z ciebie żarty, których nie będziesz w stanie wyłapać, używając swojego komputerowego żargonu
  2. wiedzą gdzie mieszkasz (a jeśli nie wiedzą, dojdą do tego śledząc Twoją aktywność w Internecie i adres IP)
  3. znają większość Twoich haseł – również te prywatne
  4. jeśli nie umieją naprawić Twojego komputera NA PEWNO znają kogoś kto może go naprawić
  5. jeśli postraszysz ich że pójdziesz do innego admina, oni na pewno go znają
  6. mogą zmienić hasła w całym systemie w firmie i zablokować wszystkim pracę
  7. jeśli dwie osoby w biurze mają PILNE zadanie dla IT, admin pomoże najpierw tej miłej osobie!

I pamiętajcie, NIKT NIGDY nie dzwoni do admina, aby powiedzieć mu że jego komputer świetnie się spisuje! Admin też potrzebuje dobrych wiadomości!

źródło: yfncg.com