IDC Outsourcing 2,0 Forum już 9 października.

Data: 9 października 2008, 9:00 – 16:00 (w tym lunch)
Miejsce: Silver Screen Mokotów, Centrum Europlex, ul. Puławska 17, Warszawa
Opłata: Udział w konferencji jest bezpłatny dla pierwszych 100 zarejestrowanych osób reprezentujących instytucjonalnych użytkowników rozwiązań IT (wg kolejności zgłoszeń).
Rejestracja: Najszybciej poprzez wysłanie zgłoszenia z podaniem swoich danych na adres: rejestracja.polska@idc.com

Anna Sieńko, IBM Global Technology Director, IBM Polska
„Firmy, które odniosą największy sukces to ‘Specjalizowane Przedsiębiorstwa’, które skupiać się będą na prowadzeniu kilku krytycznych obszarów – ta sama zasada leży u podstaw działu IT zorientowanego na biznes… Outsourcing, w dłuższej perspektywie jest krokiem prowadzącym do innowacyjności.”
(IDC Outsourcing Conference 2007, Warszawa, 11 października 2007)

Guido Tamburini, Senior Executive,Accenture
„Dostawcy Outsourcingu poważnie traktujący zadania HR odróżniają się na rynku… co więcej, to oni stanowią najlepsze rozwiązanie wewnętrzych problemów HR związanych ze stałą potrzebą doskonalenia się specjalistów IT.”
(IDC Outsourcing Conference 2007, Warszawa, 11 października 2007)

Dlaczego warto przyjść, co jest interesujące:

W programie:
 
Sesja I – Zasady Outsourcingu: zarządzanie zmianą, innowacyjnymi inicjatywami i ekonomicznymi dylematami
• Sourcing strategiczny – rozwiązanie sprawdzające się w obliczu zmiennych warunków ekonomicznych – Guido Tamburini, Senior Executive, Accenture
• Przedsiębiorstwo przyszłości – czy jest jeszcze miejsce na outsourcing? – Anna Sieńko, IBM Global Technology Director, IBM Polska
• Outsourcing w świecie rzeczywistym: Wyzwania i problemy – Piotr Wąsikowski, MCH Advisors
• Zarządzanie zmianą w kontraktach outsourcingowych – Sebastian Jakubiak, Dyrektor Działu Outsourcingu, HP Polska
• Outsourcing i rachunek zysków/strat: wspieranie ROI poprzez ciągłe udoskonalanie – Niezależny Ekspert

 
Sesja II – Mądry Outsourcing: otrzymane lekcje, odkrywanie wartości
• Firma Outsourcingowa: „Barbarzyńca u bram czy Przyjaciel z odsieczą?” – Paweł Żak, Dyrektor Generalny, IMPAQ Polska
• Wykorzystanie lokalnych kompetencji w usługach Service Desk dla klienta globalnego – Dariusz Balcerzak, Sales Director, Atos Origin Poland
• Renegocjacje kontraktów outsourcingowych, czyli jak się przygotować na nieuchronne… – Piotr Rutkowski, Dyrektor Zarządzający, SourceOne Advisory
• Outsourcing innowacyjny: zbalansowanie kreatywności i dyscypliny – Niezależny Ekspert
• Studium Przypadku: zarządzanie aplikacjami i oprogramowaniem w formie usług – Prezentacja Partnera
• Studium Przypadku: Outsourcing procesów biznesowych – Prezentacja Partnera

Konferencja przeznaczona jest dla:
 
CIO, CTO, CSO, CEO, COO, CFO
 
dyrektorzy i menadżerowie ds. rozwoju biznesu (Business Development Directors)
 
dyrektorzy i menadżerowie ds. finansów lub zakupów
 
dyrektorzy i menadżerowie IT
 
planiści i stratedzy ds. IT

INFORMACJE, REJESTRACJA!
e-mail: rejestracja.polska@idc.com | www.idc-cema.com/events/Outsourcing2.0 | tel.: 0 (22) 548 40 66

Katarzyna Maniszewska, Conference Manager Poland and Baltic States
e-mail: kmaniszewska@idc.com, tel.: 0 (22) 548 40 72
IDC Polska Sp. z o.o., ul. Gotarda 9, 02-683 Warszawa, 0 (22) 548 40 50