SEO/SEM czyli sen o jedzeniu e-tortu – awans i nowe twarze w Grupie Adweb

Informacja prasowa.

Komercyjne możliwości różnych obszarów technologii internetowych wciąż czekają na eksplorację. Działanie tu to, jak się okazuje, nie tylko tworzenie stron i sklepów internetowych. Agencja Interaktywna Grupa Adweb (http://www.adweb.pl/), rozszerza właśnie Dział SEO/SEM zajmujący się pozycjonowaniem witryn, optymalizacją i marketingiem wyszukiwarkowym.

Na jego czele, na drodze rekrutacji wewnętrznej, stanęła Anna Sikorska, dotąd pełniąca stanowisko Doradcy ds. Pozycjonowania i Optymalizacji. Jednocześnie do zespołu dołączył Marek Błyszczek – wcześniej stażysta, teraz Pozycjoner oraz Radek Zieliński, obejmując stanowisko Asystenta ds. SEM. Radek Zieliński dotychczas zdobywał doświadczenie, między innymi jako copywriter podczas pracy w Ikropka, Studio2 i Multimedia art.

– Już dawno zauważyliśmy, że SEO/SEM to dynamiczny obszar e-marketingu, stąd jesteśmy nastawieni na rozwój w tej dziedzinie – więcej Klientów, większe zlecenia, większą promocję i oczywiście zwiększenie zatrudnienia. Coraz większa jest także konkurencja, tym bardziej nie można w tej branży na moment stanąć w miejscu – mówi Anna Sikorska – Dlatego rozwijamy nasze zaplecze w tej dziedzinie, będąc w stanie dostarczyć Klientom nie tylko standardowe narzędzia e-marketingu, ale również te, których rozwój wciąż przed nami – wyszukiwarki.

Jak wynika z analiz IAB rynek reklamy w wyszukiwarkach rośnie w tempie ponad 80%
w skali roku. Ten tort zjedzą ze smakiem wyszukiwarki i agencje interaktywne specjalizujące się w obsłudze Klientów od strony promocji w Sieci.

***

Grupa Adweb to zaskakująca kreacjami i świeżym podejściem do tworzenia wirtualnej rzeczywistości agencja interaktywna. Zapewnia kompleksową obsługę firm w Internecie, począwszy od budowy strategii komunikacyjnej w Sieci, poprzez organizację
i prowadzenie kampanii promocyjnych, marketing wyszukiwarkowy, a skończywszy na konsekwentnym wzmacnianiu wizerunku w nowych mediach.

Dodaj komentarz